დღევანდელი მეოთხე დღე დავუთმეთ: სასწავლო პროექტში მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შედგენისას. ეს კითხვებია, ჩემს პროექტთან დაკავშირებული- სახალისო აქტივობა წილადებზე როგორ შეიძლება შევცვალოთ მთლიანობა? ზოგადი კითხვა როგორ შეიძლება შევცვალოთ მთლიანობა? თემატური კითხვები 1.რატომ გვჭირდება დანაწილება? 2.რით გავიადვილებთ ცხოვრებას, წილადების ცოდნით? შინაარსობრივი კითხვები 1.რა არის წილადის მრიცხველი და მნიშვნელი? 2. რა მოქმედებები სრულდება წილადებზე? 3.როგორ გარდავქმნათ რიცხვი წილადად? ასევე განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები. გავეცანით შეფასების განსაზღვრას მოსწავლეთა საჭიროების დასადგენად. ასევე, ჩამოვაყალიბეთ მონახაზი პრეზენტაციის მოსამზადებლად ჩემს სასწავლო პროექტზე. ვიმუშავეთ საზიარო დოკუმენტში, რომელიც ტრენერმა გადმოგვიგზავნა და ჯგუფურად შევავსეთ . შევაფასეთ ერთმანეთის ინფორმაცია და გავუკეთეთ შესაბამისი კომენტარი. დრო შეუმჩნევლად გავიდა.
ნონა, ძალიან მომეწონა შენი აქტიურობა ტრენინგის განმავლობაში, ხარ შრომისმოყვარე, მონდომებული და ენერგიული, გისურვებ წარმატებებს, პატივისცემით: თამარი.
ReplyDelete