ტრენინგის მეოთხე დღე

         დღევანდელი მეოთხე დღე დავუთმეთ: სასწავლო პროექტში მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შედგენისას. ეს კითხვებია, ჩემს პროექტთან დაკავშირებული-  სახალისო აქტივობა წილადებზე
როგორ შეიძლება შევცვალოთ მთლიანობა?

ზოგადი კითხვა
როგორ შეიძლება შევცვალოთ მთლიანობა?
თემატური კითხვები
1.რატომ გვჭირდება დანაწილება?
2.რით გავიადვილებთ ცხოვრებას, წილადების ცოდნით?
შინაარსობრივი კითხვები
1.რა არის წილადის მრიცხველი და მნიშვნელი?
2. რა მოქმედებები სრულდება წილადებზე?
3.როგორ გარდავქმნათ რიცხვი წილადად?


    ასევე განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები. გავეცანით შეფასების განსაზღვრას მოსწავლეთა საჭიროების დასადგენად. ასევე, ჩამოვაყალიბეთ მონახაზი პრეზენტაციის მოსამზადებლად ჩემს სასწავლო პროექტზე. ვიმუშავეთ საზიარო დოკუმენტში, რომელიც ტრენერმა გადმოგვიგზავნა და ჯგუფურად შევავსეთ . შევაფასეთ ერთმანეთის ინფორმაცია და გავუკეთეთ შესაბამისი კომენტარი.  დრო შეუმჩნევლად გავიდა.

Comments

  1. ძალიან მომნონხართ.აქტიურად ხართ ჩართული ტრენინგის მსვლელობაში,მომეწონა თქვენი რეფლექსია.გისურვებთ წარმატებას.

    ReplyDelete
  2. მომეწონა შენი აქტიურობა ტრენინგის მსვლელობის დროს კარგათ გქონდა რეფლექსია ჩამოყალიბებული.

    ReplyDelete
  3. ნონა,წავიკითხე თქვენი რეფლექსია.მომეწონა სწორად შერჩეული ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
    გისურვებ წარმატებებს.

    ReplyDelete
  4. ნონა, რეფლექსია გიწერია ამომწურავად.ხარ აქტიური მონაწილე, მეგობრული.
    კარგი იქნებოდა, საზიარო დოკუმენტში მუშაობა უფრო დავრილებით აგეღწერა.

    ReplyDelete

Post a Comment